I Swedbank gør vi meget for at lytte og yde en rådgivning, der tager udgangspunkt i netop dine ønsker, planer og behov.
Som udgangspunkt er det en god idé, at du henvender dig direkte til den medarbejder, du har været i kontakt med eller medarbejderens chef, for at finde en løsning. Ved at henvende dig direkte, får du oftest den bedste oplevelse.
Kan I ikke nå til enighed - og hvis du derfor ønsker at klage - kan du kontakte bankens ledelse, som fungerer som Swedbanks klageansvarlige i Danmark.
Du kan skrive til os på info@swedbank.dk eller ved at sende et brev til
Swedbank
Kalvebod Brygge 45
1560 København V
Brev bedes mærket: Klage.
Swedbanks ledelse vil herefter sende dig en kvittering for modtagelsen af klagen, og herefter behandle klagen. Du kan påregne at få svar inden for 4 uger, fra banken har modtaget din klage.
Hvis du ikke får medhold i din klage, har du mulighed for at rette henvendelse til:
Email: klagomal.sodra@swedbank.se
Swedbank
Att: Klagomålssamordnare
Box 124
372 22 Ronneby
Hvis du stadig er uenig i Swedbanks behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du vælge at indbringe din klage for
Det finansielle ankenævn
Sekretarieratet for det finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
sek@fanke.dk
Telefon 35 43 63 33
www.fanke.dk